Äntligen klar

Hej på er där ute!

Äntligen är man klar med städningen som har tagit ganska lång tid. Med det pga att man har en ganska mammig son.
Städat alla rum och det blev så fint. Känner mig så duktig nu så ni anar inte.

Sonny han sover, men innan han somnade så fick han bada lite grann. Efter det var det bara att göra iordning välling åt honom. Och han somnade på engång.
Skönt att han äntligen somnade. Så man får lite tid för sig själv.
Och Alex min lillebror han ligger i badet han.

När Alex har badat klart då blir det att ta fram godis och läsk och kolla på film.
Och efter de så blir det nog sängen kan jag tro.
Men jag vet inte riktigt än.

Nu ska vi först ta en smörgås sen TV=).

Skriver kanske mer sen.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0