Ett sista inlägg för idag

Hej på er där ute!

Jag passar på att skriva för att Lisa sa innan idag när jag var där att hon är ut flera gånger om dagen för att se om jag har skrivit nå nytt:P så då är det väl lika bra att jag skriver nu då.

Som jag skrev innan så var vi ut och gick tidigare idag. Först in på konsum sen gick vi vidare till Lisa. Upp och lämnade lite grejer vid henne. Sen fixa vi iordning det vi skulle ha med ut.
Så gick vi ut och satt oss på gårde och drack kaffe medans barnen lekte. Och vi snackade en massa skit.

Blev kvar hos Lisa tills klockan var 19.15 sen gick jag och Sonny hem. Fixade välling till Sonny när vi kom hem så nu sover han.

Men den där förbannade hostan han har, stackars liten. Ajja det går ju snart över. Det är bara en förkylning.
Skönt att han sover nu tycker jag. Men ändå lite tråkigt. För då sitter man här:P.

Men men just nu sitter jag som sagt här och jag väntar på att Big Brother ska börja.

Imorgon så bär det av in till stan(Ludvika) med mamma och mina syskon. Ska bli trevligt faktiskt bara vi i familjen ska åka in.

Ajja nu har jag brist på vad jag ska skriva.
Så jag skriver mer imorgon.

Älskar min underbara son<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0