Frukost

God morgon på er där ute!

Passar på att skriva lite nu när Sonny är på ganska bra humör.
Natten har väl funkat ganska okej och han har sovit mest hela natten. Men jag förstår att han tycker det är jobbigt då 6e tanden är på väg.
Sen hade han lite feber innan han somnade igår kväll.
Stackars lilla Sonny. Men nu är han pigg igen tack och lov.
Fast dessto svårare att plugga nu när han är så pigg.

Men det får jag väl ta iså fall. Snart ska vi ta och äta frukost.
Sen ska jag duscha va mig lite snabbt. Efter det ska jag väl kollar på våra bästa år.
Sen ner på byn och handla lite så man kan laga mat idag. Och efter det så ska jag plugga.

Ska även ringa bärkehus och prata med dom idag. Sen ska jag ringa till ett ställe till.
Nej nu ska jag och Sonny äta lite frukost.

Skriver mer senare idag.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0