Glas påsk

Glad påsk på er där ute!

Nu på morgonen har jag dammsugat och torkat golvena. Och diskat så klart.
Sonny ligger och sover. Han har fått en vana att vakna runt 5 halv 6 på morgonen.
Men men han är ju lugn på morgonen så man kan ju sova till iaf 6.30.
Så när vi klev upp så tog vi det lugnt 1 timme, sen började jag städa runt 8 tiden.

Ska dricka lite kaffe innan jag hittar på nå annat idag iaf:)
Innan mamma slutar jobbet idag så kommer Bosse in och hämtar mig och Sonny.
Sen ska vi vara hemma hos dom hela dagen.

Annars händer inte så mycket idag vad jag vet.
Men jag kan skriva mer senare:)

Puss och kram syns på stan

Kommentarer
Postat av: Sonja

Glad Påsk på er allihop.

Har du inte din loverboy där mer?? :-(



Kram Sonja

2011-04-23 @ 19:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0