Go mörra

Hej på er!

Nu har jag knappt skrivit igen, men det för att vi är ute mest hela dagarna, sen har min son blivit fruktansvärt mammig. Så han vill helst av allt sitta på mig och det är inte kul.
Som nu exempelvis står alldeles inpå mig så jag inte ska försvinna.
Men men det är ju så.

Men det gör mig inget att han är så, eller vissa gånger är det väl lite jobbigt då man känner att man måste göra något annat.

Igår så var vi till BVC och vägde och mätte.

Stora pojken nu ju. Tänkte göra så att jag lägger upp en bild när han är nyfödd och en nu så skriver jag vikt och längd på dom.
Men men gör jag längre ner.

Efter BVC så åkte vi ut till mamma en sväng, drack lite kaffe och pratade, Och hon hjälpte mig att klippa Sonny. Så nu är han korthårig.

Efter det tog vi bussen hem till Lisa, var där eyy ya innan vi gick hem.
Sen hände inte så mycket mer.




Här är Sonny nyfödd. Vikt 2870g längd 45,5 cm.



Bild från igår. Vikt 9360g längd 72 cm.



Jag skriver mer senare för snart kommer Lisa hit.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0