God kväll

Hallå där ute!

Nu sitter man här igen och skriver. Men jag lovade ju faktiskt att jag skulle skriva ett till inlägg idag.
På förmiddagen så tog jag, Sonny och Alex oss en promenad hem till Lisa. Så Sonny skulle få leka lite men han blev så mammig när vi kom dit.

Sen efter att vi hade varit hos Lisa så gick vi till affären då jag skulle handla åt mamma.
Sen var det bara hem och laga mat innan Alex skulle åka hem.
Innan Alex åkte så passade jag på att diska och vattna blommorna:P. Så nu var det gjort också.

Nu på kvällen så har jag busat och lekt med min son. Som inte tyckte det var kul efter ett tag. Men det pga att han var trött. Så nu sover han iaf.
Och jag sitter här. Jo när jag skulle ge han välling så var det en film på TV 1000.

En film jag har frågat många om dom tycker den är bra och har fått svaret att den inte är det.
Filmen jag såg är 2012.
Jag tycker den var bra faktiskt. Vad tycker ni om den filmen?

Så här ska jag spendera kvällen iaf: Först skriva lite till sen ska jag duscha och efter det så blir det Big Brother.
Och efter det så blir det nog sängen. Ska ju upp i tid imorgon.
Ska till vårdcentralen imorgon förmiddag och prata om min vikt och om mina tuttar:P.

Nej nu ska jag kolla runt lite innan jag hoppar in i duschen.
Men kanske skriver ett till inlägg innan jag lägger mig. Jag lovar inget iaf.

Älskar min son mer än något annat.

Puss och kram syns på stan


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Hej, hittade hit via FL.. Vilken söt son du har :)

2011-04-11 @ 22:46:04
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0