God kväll

Hallå där ute!

Här är jag igen! Igår som sagt så fick min bästa vän gästblogga, eftersom jag tycker att hon ska börja blogga igen.
I natt så sov jag och Sonny hos Lisa. Trevligt värre kan man ju säga.

Igår förmiddag så rungde jag ju Lisa och frågade om hon och barnen ville följa med in till stan eftersom jag skulle in på försäkringskassan.
Så dom blev med. Jag hittade även en väldigt fin t-shirt till Sonny.
Annars hittade jag ingenting. Jo jag köpte ju en boll till Sonny också, och det blev han väldigt glad över.

Sonny han älskar snören och bollar, det är det bästa som finns tycker säkert han.
Han har nu fått sjunde och åttonde tanden, stackars lite. Han vill inte äta eller något. Han får iaf i sig frukt, smörgåsrån och lite glass emellan åt.

Nu idag så åkte jag och Sonny in till stan igen, för jag var tvungen att handla välling och blöjor.
Sen åkte vi hem och lagade mat och diska och städade. Och nu äntligen sover han.

Nej nu ska jag fixa lite för snart kommer Lisa och Jessica förbi en stund. Trevligt värre.

Skriver senare.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0