God kväll eller ska man säga God natt

Hallå där ute!

Dagen idag har sett ut så här, jag har tvättat diskat och plockat lite här hemma.
På efter middagen gick jag hem till Lisa, riktigt trevligt må jag säga.
Sonny han lekte med Lisa äldsta son, det tyckte båda två var roligt verkade det som iaf.
Åt lite sallad hemma hos Lisa och vi har druckit kaffe och pratat om allt möjligt.

Sen blev Lisa med mig och Sonny hem en stund nu på kvällen. Det var också trevligt.
Skönt med sällskap här ibland också.
Och nu måste jag säga så här första natten på länge som Sonny och jag är själva här hemma.
Men det ska faktiskt bli skönt.

Sonny somnade runt 21 tiden och sover fortfarande *tack och lov*. Undrar hur länge han kommer att sova. Hoppas på att han sover hela natten i natt. Känner att jag behöver få sova en hel natt. Men men blir det inte så, så går det inte att göra något åt det.

Jag har tittat på Big Brother nu på kvällen och ätit lite salta pinnar. Dagens avsnitt var inte så roligt men gott med salta pinnar iaf.
Och nu vet jag inte vad jag ska hitta på.
Snart dags för sängen.

Men först ska jag skriva lite grann om några personer i mitt liv.

Först och främst min underbara son.
Sonny min underabara son är min stora kärlek och kommer alltid att vara det. Jag kommer alltid att finnas för min son när han behöver mig. Sonny får mig på bra humör när jag känner mig nere, det räcker med att han ler mot mig så kan jag inte låta bli att le. Han är så otroligt söt och fin min underbara son. Han är charmig också kan jag säga.
Jag är så otroligt glad över att jag fick min son. Han betyder allt för mig. Vad jag skulle göra utan min son vet jag faktiskt inte. Men jag skulle inte vara så lycklig som jag är nu när jag har min son.
Jag älskar min underbara son mer än något annat på denna jord.

Till familj.
Mamma, mina syskon och min styvfar. Jag förstår inte att ni orkar stötta mig när ni har så mycket själva runt om kring er. Jag vet jag ställer upp för er också. Men ändå, Mamma och Bosse har hur mycket som helst runt om kring sig med mina syskon och med Bosses barn. Men ändå har dom tid att ställa upp för mig och stötta mig.
Ni är guldvärda i mina ögon jag lovar det. Jag är så fruktansvärt glad att jag har er.
Jag älskar er i min underbara familj.

Till min vän Lisa.
Lisa vi har känt varan ganska länge nu. Är det ungefär 6 år i år eller är det mer. Jag vet inte men jag skiter i hur länge vi har känt varann. Känns som vi har känt varann sen vi var små. Jag är glad att jag har dig som vän och att du bryr dig så pass mycket om mig och min son.
Jag kan prata med dig när jag känner att jag måste prata med någon som inte tillhör familjen.
Jag älskar dig mun underbara vän. Finns här för dig om du behöver prata osv.


Så där nu fick jag skriva av mig lite om det.
Så nu ska faktiskt Wictoria ta en sista cigg för idag sen är det sängen som gäller.
Lägga mig och mysa lite med min son som ligger i min säng nu.

God natt på er, jag skriver mer i morgon.

Älskar min underbara son, min familj och min vän<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0