God kväll

God kväll på er där ute!

Första inlägget idag, har inte haft någon lust att skriva tidigare idag.
Jag och Lisa hade grymt kul igår kväll. Usch ja ni vad ska man säga.
Skönt att få vara bara Wictoria igen:P.
Och när jag till och med dansar, då måste jag har varit riktigt avslappnad och glad.

Neej gud jag längtar tills man kännar att det är dags igen.
Träffade några klasskompisar som slutade skolan igår, sen var det en massa andra man kände igen också.
Så det var riktigt kul faktiskt. Men det är ju så, ju fler man känner igen dessto roligare.
Vad ska man säga mer om kvällen igår.

Jo jag tycker själv att jag var värd detta:). Härligt att vara mig själv faktiskt. Det är många som har saknat denjag var innan. Så nu är jag själv med min lilla son och jag är mig själv igen.
Jag är mycket gladare, har fått tillbaka min humor och jag är piggare.
Med andra ord så är jag helt enkelt mig själv igen.

Just precis nu så är jag hemma hos mamma. Har varit här sen i förmiddags.
Sen frågade mamma och jag skulle sova kvar så då sa jag ja.
Nu på kvällen har mamma fått sprungit in på toa och spytt pga brocket och 4 magsår.
Så nu kör Bosse upp mamma till Falu lasarett igen då. Hon hann sova hemma en natt innan hon fick lov att åka in igen.
Hoppas det blir akut operation så hon blir bra någon gång. Vill att mamma ska  vara frisk och må bra ju.

Men sen så har man ju en pappa som inte kan hjälpa till ett jävla skit istället. Hade han hjälpt till så kanske mamma inte hade blivit så dålig.
Allvarigt jag vill ha tillbaka min gamla pappa som han  var innan. Den snälla, roliga och som alltid ställer upp. Det var så min pappa var innan.

Neej orkar inte skriva om det nå mer.
Utan nu tänker jag avrunda detta inlägg för idag.
För jag ska kolla runt lite på andra bloggar hade jag tänkt mig.

Så jag skriver mer imorgon.

Älskar min underbaraste son<3

God natt på er!

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0