God kväller

God kväll där ute!

Så då skriver man lite igen då.
I morse så körde jag två tvättmaskiner, så nu har man fått undan lite tvätt iaf.
Efter det så gick vi och mötte Lisa nere på byn och följde med henne hem.
Blev lite kaffe, mat och prat. Satt ute på gården ett tag.

Efter vi hade varit hos Lisa så följde hon med upp på byn för hon skulle också handla.
Så nu är vi hemma igen och Sonny ligger och sover.
Jag har hunnit med att kört en till tvättmaskin, bytt sängkläder och städat i vardagsrummet.
Så imorgon så blir det till att dammsuga och torka golv.

Sen imorgon eftermiddag så kommer Bosse och hämtar mig och Sonny för vi ska dit och äta imorgon.
Annars händer de inte mycket imorgon.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.
Men jag kanske skriver en gång till sen.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0