God kväller!

Hallå där ute!

Dagen har sett ut så här. Jag, Sonny, Lisa och hennes son gick till öppna förskolan på förmiddagen. Sen när vi skulle gå hem till mig så tog vi oss en omväg hem.
Gick hem till mig och drack kaffe och pratade lite grann. Sen gick Lisa hem till sig, jag och Sonny blev hemma för min styvfar skulle komma och hämta oss. För mamma ville att vi skulle komma dit.

Sonny blev nöjd när han fick gosa med sin mormor eftersom det var ett tag sedan. Pojkarna var hemma och det tyckte han också var väldigt roligt. Han skrattar bara han tittar på dom. Och det är ju bra det:P.
Åt lite mat hemma hos mamma också. Annars hände de inte så mycket.
Sen vid typ 19 eller 19.30 så körde min styvfar hem mig och Sonny.

Gav Sonny gröt och så skulle jag natta honom. Och då ville han självklart ha välling också. Så han åt en tallrik med gröt och drack en flaska välling innan han somnade i sin säng idag också.
Idag tog det en halv timme innan han somnade. Känns mycket bättre när han somnar i sin säng kan jag säga.
Att jag inte börjat med detta tidigare, men det beror på att jag har varit stressad och inte mått så speciellt bra. Men jag mår mycket bättre nu vill jag lova.

Jag är mig själv igen och det är så jävla skönt (ursäkta ordvalet). Och alla runt omkring mig tycker att jag ser mycket gladare ut och att jag mår bättre.
Och det tycker jag ju själv också. Därför gör jag mig den tjänsten att gå ner i vikt nu. Så man får må bra i kroppen också:) plus att jag blir att se bättre ut när jag har gått ner i vikt:P.

Fick precis gå in till min lilla son som vaknade av att han var täppt i näsan och hungrig igen. så nu blev det en till flaska välling. Stackars liten börjar bli sjuk igen. Eller han var inte så sjuk innan.
Men men då vet jag vad jag har att vänta mig dom närmaste dagarna då.

Aja jag glömde bort vad jag skulle skriva mer. *asg*.
Jo läkaren ringde mig. Alltså dom från hudmottagningen. Jag skulle avvakta och se om håret växer tillbaka annars skulle jag höra av mig igen.
Men men det är ju så det kan vara.

Nej jag orkar inte skriva mer nu så jag hoppas uppdateringen dög för er mina läsare.

Men jag tänkte bjuda på en blid på min lilla älskade son.

Min underbara älskade son. Min stolthet och min stora kärlek.
Mamma älskar dig<3


God natt på er!

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0