God morgon

Hej på er där ute!

Vaknade nyss. Men det för att Sonny har varit vaken sen kl var 6 i morse men han somnade om en lite stund.
Suck han få fortfarande inte behålla maten, fattar inte. Igår kväll gick det bra då fick han behålla maten, men inte nu.
Så idag står det tvätta på schemat. Tvätta som en tok ska jag göra.
Och så måste jag plugga som en tok också med de är ju inte så lätt när man har en son som vill ha all uppmärksamhet.

Så lättare sagt än gjort. Men men man kan ju alltid försöka iaf.
Igår så fick min styfar köra mig till Ludvika så jag fick hämta min mobil. Min efterlängtade mobil:)
Så nu har jag min LG igen och skönt är det kan jag säga.

Snart så ska vi väll äta lite frukost eller jag iaf får se om han vill ha nå frukost.
Sen efter de så ska vi duscha lite så Sonny får duscha med mig innan jag kör igång tvättmaskin:P.

Ajja jag skriver mer senare=)

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0