God morgon på er

God morgon där ute!

Då skriver jag lite igen då.
I onsdags åkte jag in till stan med mamma och mina syskon.
Gick på gallerian en sväng, där köpte jag en keps till min son.
Och han blev jätte gullig i den.
Sn köpte jag ett par skor åt han och ett par solglasögon åt mig.

Mamma bjöd oss på kinamat när vi var inne i Ludvika*tack mamma*.
Efter det så åkte jag med hem till mamma och det slutade med att jag sov kvar tills igår.
Sen åkte jag hem vid 15 tiden från mamma igår.
Då var det bara hem och betala räkningar*det tråkigaste som finns*. Efter att jag betalt räkningarna så gick Sonny och jag ut, gick hem till Lisa och var där fram till kvällen.

Idag så ska vi ut och gå på förmiddagen sen ska vi hem till Lisa igen och umgås så barnen får leka av sig lite grann.
Sen är det väl bara hem och städa lite.

Nej nu ska jag och Sonny äta lite frukost. Men det blev iaf en uppdatering.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0