God morgon!

God morgon där ute!

Klev upp för ca 30 minuter sen.
Sonny springer i sin gåstol och lillebror ligger i soffan.
Snart är det dags för en dusch:P.

Det är fredag idag alltså så har jag barnvakt idag och ska ut med Lisa ikväll. Härligt härligt kan jag lova.
Känns skönt att man ska ut.

När jag har duscha så blir det frukost, sen så ska jag städa undan lite eftersom vi ska göra oss iordning hemma hos mig.

Neej nu ska jag f*n hoppa in i duschen.

Skriver mer sen.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie och morfar

Hoppas du får en riktig rolig kväll. Det behöver du säkert. Var rädd om dig. Kram från oss, Morfar och Eva-Marie

2011-04-01 @ 12:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0