Hallå

Hej på er där ute!

Igår hade jag inte speciellt mycket tid att skriva.
Det var ingen rolig dag igår. Började med att Sonny var väldigt snuvig.
Åkte hem till mamma en sväng igår förmiddag och blev kvar tills klockan var ungefär 17.00.
Handlade lite, sen hem och lkete lite med Sonny. Han fick gröt innan han skulle bada. Men han fick inte behåll gröten. Och det första jag tänkte var att han brukar få upp gröten iblan om han är slemig i halsen.

Sen fickhan bada, och vi lekte lite till. Sen Så nattade jag honom.
Och han låg och gnällde hela tiden fast han sov sen vaknade han runt 22.30.
Han var alldeles kokhet över hela kroppen. Skickade meddeleande till mamma så hon ringde upp mig och Bosse fick hämta oss.

Pga att Sonny skakade så fort jag lad ner han.
När vi kom till mamma hade han 38,8 graders feber. Första gången han har haft feber. Men iaf innan Bosse kom så fick han upp vällinge eftersom jag försökte ge honom lite välling.
Han spydde väl ca 5 gånger i går kväll och idag har han spytt 2 eller 3 gånger.
Inte så jättekul när det blir så här.

Han somnade när klockan var ungefär 1 i natt sen vaknade han och skrek rätt ut när klockan var 1.15 eller 1.30 i natt. Somnade vid 2 och vaknade kl 6 i morse och skrek rätt ut då också.
Sen somnade både jag och Sonny kl 8 imorse och sov till kl var 10. Samma visa då också.
Nu soverhan igen och har sovit 1 timme så får vi väl se hur länge till han sover.

Nej jag skriver mer i kväll om han inte är dålig då också.
Stackars mammas lilla pojke. Min älskade lilla son.

Älskar min underbara son<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0