Här igen då

Hej på er där ute!

Som sagt så var jag till vårdcentralen idag. Läkaren skickade remiss till en dietist och till nå mer ställe. Sen skulle han prata med en kirurg om mina bröst. **HIHI** Han skulle höra av sig på fredag om det. Så då får man väl se vad som händer. Men skule jag få operation då ska jag gå ner i vikt och jag ska kämpa för det också. Så nu kan jag ju säga att jag hoppas verkligen på detta.

Idag så har vi även varit ute och promenerat. Umgåtts med Lisa och hennes barn. Gick ner till hamnen och matade fåglarna.
Träffade en gammal kompis innan jag gick till Lisa så vi stod och pratade ett tag innan jag gick dit.
Skönt att man kan prata med den personen igen. Den personen kunde jag prata om allt med. Men vet inte om det kan bli så igen. Det märks ju som sagt om det går.

Annars har vi inte gjort så mycket mer idag.
Nu i kväll så nattade jag min son. La han i sin säng och det tog ca 30 minuter så somnade han. Guud  vad skönt. Nu ska man få in det också.
Och han sover fortfarande. Brukar han inte göra om han somnar i mitt knä då brukar han vakna mellan 3 och 6 gånger på kvällen.
Nu känns de skönt om de funkar det här.

Man kan ju alltid hoppas på det iaf.
Imorgon ringer min läkare från hudmottagningen för jag ska prata med henne om att jag har tappat mer hår. Få se vad hon säger då. Då får jag säkert komma upp igen och hon ska kolla igenom allt igen.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Snart dags för sängen måste upp i tid imorgon, ska på öppna förskolan med Sonny, Lisa och hennes son.

Så jag skriver mer imorgon.

God natt på er.

Älskar min underbara son<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0