Hej igen bloggen=)

Hallå igen där ute!

Då skriver jag lite till innan jag ska gå och lägga mig.
Nu har jag  haft trevligt besök här. Jessica och Lisa var ju som sagt här. Och det var riktigt trevligt.
Jessica är en tjej som jag har börjat prata med mer nu när jag och Lisa har umgåtts mycket. Hon är jätte trevlig och rolig.
Jag lovar idag har jag skrattat väldigt mycket och det var ju länge sen man skratta så här mycket.

Lisa vet ni ju vem det är så henne behöver jag inte skriva om *skoja bara Lisa*.
Lisa är min underbaraste bästa vän. Älskar verkligen dig gumman.

Drack lite kaffe och pratade en massa. Riktigt kul:P.
När Jessica och Lisa hade gått här ifrån så vaknade Sonny till men somnade om när han fick välling.
Så snart är de min tur att lägga mig, trött som bara den är jag kan jag lova.

Imorgon blir det att gå till Lisa då vi ska äta hos henne och fira sista april:)

Nej nu är jag helt slut i huvudet så jag skriver imorgon igen.

Tack Jessica och Lisa för trevligt sällskap, detta måste vi göra om:)

Älskar min underbara son<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0