Hemma

Hallå där ute.

Nu är man hemma! Jag vet jag skrev det för någon dag sen också.
Men det var så att igår så åkte jag med mamma till ett möte. Ang vad vill jag inte skriva här.
Men iaf så åkte jag med hem till mamma efter det. Och Bosse skulle ha kört hem mig och Sonny, men bilen gick inte att starta. Och då gick det inga fler bussar heller.

Så jag åkte hem nu på morgonen, samma buss som pojkarna åker med till skolan.
Nu på morgonen så har jag tvättat 2 maskiner och jag har diskat och plockat lite. Försökt komma på vart jag la batterierna till feber termometern, men kommer fan inte på de.

Just nu ligger min son på golvet och leker lite grann innan vi ska ut och gå.
Ska träffa Lisa och hennes barn idag. Var typ en vecka sen.

Jo jag fick ett mejl av min lärare. Jag skulle ju haft praktik vecka 16- v 18 men det blev flyttat fram till vecka 19 till vecka 21. Men det gör itne mig något då har jag mer tid till den teorietiska delen. Tack och lov.

Men men undra om man ska göra iordning Sonny och packa skötväskan så det är klart.
Sen runt ett tiden så ska jag gå upp till Röda berga skolan och möta Lisa där.

Det har hänt mycket senaste dagarna här för mig eller rättare sagt min familj.

Men iaf så skriver jag mer senare ikväll. Då blir det att skriva av sig om ganska mycket kan jag säga.

Älskar min son mer än något annat<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0