Lisa gästbloggar :)

GOKVÄLLE!!

Fick en tillsägelse av Wictoria att jag skulle blogga lite åt henne, men hur ska jag börja?????? :O

Till Wictoria......

Du ska veta att jag ÄLSKAR dig min vän och att jag alltid ställer upp för dig..
Att jag har dig som vän är så underbart..
Vi kan prata om ALLT och det är så skönt om man behöver prata av sig..
Vi har båda haft dåliga tider och då har vi stöttat varandra..
DET ÄR DET SOM KALLAS BRA VÄNNER!!!!
Och det är så skönt att man kan vara "sig själv" med dig, att skämta om allt fast man kanske har det jobbigt.
Vi är som två pusselbitar som passar så J***A bra ;)
Åhh jag kan inte beskriva hur underbar du är!!!
JAG ÄLSKAR VERKLIGEN DU!!

Nu då..... Hmmmmm...
JA, vad har vi gjort idag??

Det började med att Wictoria ringde mig i morse och undrade om jag och mina små killar skulle bli med till "stan".
Tog bussen dit och traskade runt lite och det slutade med att man inpulsshoppade lite i onödan..
Fan Wictoria!!!!!
Sen när vi kom till Smen (Smedjebacken för er som inte fattar)  så gick vi och hämtade min "prinsessa" på skolan och sen blev Wictoria och underbara Sonny med hit..
Barnen har lekt medans jag och Wictoria har snackat skit om allt och alla och druckit kaffe..
Nu sover våra barn så då passar vi på att nörda lite :P
Wictoria blev nämligen kvar här, så hon och Sonny ska sova på soffan i natt..
Kul med lite vuxet sällskap på kvällarna...

Fy vilket dåligt inlägg, men det får duga!!
Wictoria får skylla sig själv när hon sätter mig i denna sits.. :P

Ha det gött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0