Natti natti

God kväll på er där ute!!

Ja ni idag har jag inte gjort mycket. Vi gick hem till Lisa i förmiddags.
Varit hos henne hela dagen så barnen fått leka. Riktigt kul, först var vi inne sen på eftermiddagen gick vi ut och satte oss på gården.

Och självklart satt jag med högra sidan mot solen så det är bara att sätta sig men vänster mot solen imorgon så det blir en jämn brun färg över ryggen.
Duktig jag, samma sak varje år när det gäller att sola:P

Vi har druckit kaffe och pratat. Och vi fick äta hos Lisa. Hon är grymt duktig på att laga mat måste jag säga:).
Annar har vi inte gjort så mycket.

Sen när jag och Sonny skulle gå hem så följde Lisa med hem och kollade på Big Brother med mig.
Och jag måste ju säga att fel person fick lämna Big brother idag.
Tycker gott och väl att det skulle ha blivit Katerina som skulle ha fått lämna. Inte trodde jag att de skulle vara Rodney som fick lämna*snyft*.

Just nu sitter jag iaf och lyssnar på Big brother låten "Fest i hela huset". Det kommer bli en riktig sommarplåga tror jag. Bra är den med andra ord:).

Min telefon har fått nå flipp så jag kan inte skicka MMS. Fattar inte vad som är fel. Jag kan ta emot MMS men inte skicka. Någons som vet vad det kan  vara för fel.

Aja nu kommer jag inte på nå mer att skriva, så jag skriver mer imorgon för nu är det dags för sängen känns det som.

Jag älskar min underbara son mer än något annat.
Sonny blev 9 månader i Lördags (den 23e.)

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0