Nattning dag 3

Hej på er där ute!

Idag har inte varit en jätte rolig dag kan jag säga.
Sonny har inte varit speciellt pigg idag om man säger så. Han har haft feber till och från men inte hög feber. Tack och lov.
Igår vid 23.40 så vaknade Sonny och var täppt i näsan som bara den.
Så det är väl förkylning på gång kan jag tänka mig. Och det vill vi ju inte ha kan jag säga.
Men annars ahr alt annat varit bra idag. Haft lite tråkigt på eftermiddagen bara.

Min lillebror var förbi en sväng och hälsade på. Det känns som det var ett tag sen han var här.
Men nu har han ju varit här iaf. Men de blev bara en snabbvända.
Sen åkte han hem. Sen har man inte gjort så mycket mer idag.
Det har inte ens varit skönt väder idag förutom eftermiddag/kväll då blev det bra väder.

Vi var hem till Lisa en stund på förmiddagen idag och gick hem vid halv ett tror jag att den var.
Sen när vi kom hem så skulle jag koka makaroner och upptäckte att det var slut. Så det blev ris och korv till oss idag. Inte så jätte gott men det tyckte Sonny iaf.

Nu på kvällen så har Sonny badat lite grann, det tycker han om väldigt mycket. Men innan han badade så fick han gröt och han åt 1,5 portion gröt.
Sen var han vaken en liten stund till innan jag la honom i sängen. Han höll på att knöla runt lite sen vill han ha lite välling och det blev en full flaska välling.
Men han somnade i sin säng iaf. Och det är tredje kvällen som han gör det.
Trodde inte det skulle funka men det gjorde de. Skönt som bara den må jag säga.

Ja det var väl det jag hade och skriva nu. Kommer inte på nå mer att skriva.

Älskar min underbara son<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0