Nu måste jag bli bättre på detta

Hallå där ute efter 4 dagar utan uppdatering!

Nu har jag legat på latsidan och inte uppdaterar på bloggen.
Men det för att jag har inte haft något att skriva fast jag egentligen skulle vilja skriva allt som finns i mitt huvud.
Men då skulle ni sluta läsa tror jag.

Har många funderingar och tankar i mitt huvud. Men vet som sagt inte om jag ska skriva om alla funderingar än här ute. Förens jag vet säkert själv.
Men lite kan man nog skriva.

Ringde vårdcentralen i går och ville ha en tid ang min vikt och mina tuttar*hihi*, fick en tid nästa måndag 9.30. Härligt att det gick så fort att få tid för en gångs skull.
Det är grymt bra tycker jag. För jag ska ner i vikt. Så är det med den saken.

Idag så har jag iaf varit till barn och ungdomsmedicinska mottagningen i Ludvika, Sonny fick BCG vaccin. Efter det så åkte jag hem till mamma igen. Där har jag varit sen i lördags. Blev kvar så länge för att mamma har legat på lasarettet i Falun.

Men nu är jag hemma hos mig igen. Jo i måndags så var jag till skolan för första gången sen i höstas. Och jag var även duktig och skickade in första arbete i måndags eftermiddag. Och fick godkänt på det. Och det känns riktigt bra om man får säga så.

Neej undra om man ska lägga sig och sova och hoppas på att Sonny ska sova hela natten som jag alltid hoppas på=).

Skriver mer imorgon.

 Älskar min underbara son mer än något annat<3

God natt och dröm sött på er=)

Puss och kram syns på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0