Valborg

HEEEEJJ!

Idag är det valbor. Jag vet jag skriver lite sent idag. Men idag har vi spenderat våran dag med Lisa och hennes 2 yngsta barn.
Gick och mötte henne på byn efter tio i morse, var in på affären och handlade lite sen var vi i lekparken en stund så hennes son fick leka lite.

Sen gick vi hem till Lisa var ute på gården en stund med Jessica och hennes barn. Fick lite kaffe.
Efter det gick vi upp till Lisa och hon lagade lite lunch, sen  var det bara att ta de lugnt ett tag.
Sen vid 19 tiden så åt vi fläskfilé och potatissallad*gott gott*.

Sen i tron om att dom skulle tända majbrasan vid 20 gick vi ner dit. Men fick reda på att det var kl 21.
Men det var så kallt så vi gick hem innan dom tände brasan. Och lagomt när vi kom upp på gården tände dom brasan.
Men det sket vi i.

Så vi gick upp till Lisa en stund innan vi skulle gå hem. Så vi var hemma för 1,5 timme sen. Och Sonny somnade direkt tack och lov.
Snart är det min tur att somna känns det som.
Trött utav bara helvete.

Så de är väl dags snart. Men blir väl som vanligt kan inte somna på en gång. Så det blir att vara ute på fb på mobilen och somna med den i handen som dom senaste 2 nätterna.
Roligt?? haha.

Imorgon så ska jag nog ta och städa igen och tvätta kläder sen på kvällen så kommer Bosse och hämtar mig. Tror det var imorgon kväll. Inte säker på vilka tider mamma jobbar men han skulle hämta mig när mamma slutar jobbet iaf.

För mamma ska ta Sonny på måndag eftermiddag när jag ska på möte. WOW lite egen tid iaf.
Men efter mötet så är det bara att åka hem till mamma igen. Fixa med överklaga och en massa sånt.

Guud känner mig helt störd nu sitter och äter isbitar. Så jävla gott det är fast det inte smakar någonting.

Aja nej nu orkar jag inte skriva mer idag så det blir nog ett inlägg imorgon iaf.


Kul att leka i sandlådan för första gången.


MUMS det var verkligen gott med klubba.



Mamma jag vill också smaka.


Nej god natt på er.

Älskar min son mer än något annat på denna jord.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0