Fixat lite på Sonnys rum:)

Hej på er där ute!

Först och främst så måste jag bara skriva att jag har haft bra med tur denna helg.
Började med att jag hittade lite pengar. Köpte en triss och vann 50 kr.
Bytte den mot en ny och köpte harry boy. Vann hundra kronor på lotten och vann 172 på travet.
Herregud vilken tur man har haft.
Men på bingolotto vann jag ingenting.

Och nu idag så har vi för det mesta varit inne. På förmmidagen kom Bosse och Henrik och hämtade lite av Henkes grejer och tvättmaskinen.
Men shit vilket space det blev inne på toa när tvättmaskinen försvann.
Så nu funderar jag på om jag verkligen ska ha en topmatad tvättmaskin eller inte.
Aja strunt samma i det nu.
Nu på eftermiddagen så har jag fixat på Sonnys rum. Så nu är hans leksaker där inne plus att jag ställde upp resesängen där inne så han får sova middag där till en början för att se hur det går.

Och jag har en extra säng där inne tills jag får främmande den 11 september av min efterlängtade vän nere från skåne.
Ska bli grymt kul att hon och hennes kille kommer och hälsar på:)

Nä nu ska jag ta och hämta mig en kopp kaffe och kanske sätta mig vid TV ett tag.
Ska upp tidigt imorgon.
Sonny ska vara på dagis kl 8 imorgon=).
Just ja en sak till Sonnys nionde tand har tittat fram lite grann en hörntand i överkäken:)

Aja skriver mer imorgon.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0