Förlåt för dålig uppdatering.

Hej på er där ute!

Nu är de måndag då, eller ja måndag och kväll dessutom.
Idag var det fjärde inskolningsdagen på dagis.
Gick väl rätt okej. Gick därifrån efter en halvtimme. Satt i lekrummet en halvtimme sen kom Sonnys fröken och sa att jag kunde gå för han hade somnat.
Så jag gick därifrån 10.40 och gick och hämtade honom kl 14 igen.
Snacka om att de kändes tungt när jag satt i lekrummet och hörde Sonny gråta, var på väg att börja gråta själv,

Det var faktiskt det jobbigaste jag har varit med om i hela mitt liv tror jag, det gjorde ont i hjärtat när han grät.
Men det gick ju bra iaf.

Först gick jag till Lisa och drack lite kaffe så åt vi lite lunch sen var det bara raka vägen till skolan.
Alltså första dagen i skolan. Känns skönt nu när jag får annat att göra på dagarna.
Annat att tänka på, så det ska faktiskt bli riktigt skönt att komma igång.

Okej nu ska jag uppdatera om vad som har hänt i helgen.
Lillebror Richard sov här från torsdagen till lördagen. Riktigt trevligt med sällskap av syskon.
Men natten till fredagen så skallade Sonny mig över näsan så det svartnade för ögonen.
Gjorde lite ont under dagen på fredagen, så jag tänkte inte mer på det.

Lördags förmiddagen så busade jag och lillebror med Sonny och han skallade mig över näsan igen.
Hmm 2 gånger på 1 dygn ungefär.
Men den gången var värst näsan svällde på en gång och det small i näsan så Richard hörde det och Sonny började grina.
Mamma sa att näsan var blå. Sen sa en annan av mina bröder att näsan var sned.

Senare under dagen så märkte jag att det var svårt att andans genom näsan.
Så jag ringde sjukvårdsupplysningen och dom tyckte jag skulle åka in till akuten i Ludvika.
Så jag satt på akuten i två timmar. Kul på en lördag kväll. Eller inte!

Men men efter akuten så åkte jag hem till mamma eftersom hon var snäll och tog Sonny.
Så vi sov där lördag till söndag.
Och igår hände väl inte så mycket spelade bingolotto på kvällen, men vann ingenting.

Var även ner och pumpade i luft i däcket till vagnen, men kom inte speciellt lång för när vi kom till Väderbacken så var det tomt på luft i däcket igen*suck*.
Men så kan det vara. Ska försöka fixa däcket imorgon när Sonny är på dagis.

Och jag har fortfarande ont i näsan. Men har jag ont i slutet av veckan så ska jag ta kontakt med vårdcentralen.

Nä nu har jag inget mer att skriva. Så jag skriver mer imorgon.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0