Första inskolningen på dagis idag=)

Hej på er där ute!

Som sagt så var det första inskolningen på dagis idag för Sonny.
Gick bättre än vad jag hade förväntat mig.
Tog ca 5 minuter innan han gick ifrån mig och kollade runt och kollade och lekte lite.
Sen satt han med dom andra vid bordet när dom skulle äta frukt.
*Guud vad stor min älskade son börjar bli*.

När vi skulle gå där ifrån så sprang han till lekrummet och skulle leka=).
Och i morgon så ska vi vara där lite längre och jag skulle gå ut från rummet han är i för att se hur det går.
Shit trodde verkligen inte det skulle gå så bra som de har gjort idag.

Sen efter vi hade varit på dagis så gick vi hem till Lisa och umgicks med dom.
Var ute och lekte på gården och var inne.

Sen gick vi förbi affären på vägen hem.
Då kom lillebror/morbror och mötte oss. Så nu sover Sonny sen kl var 19 och jag har hunnit med en dusch och en kopp kaffe som vanligt på kvällen.
Så snart ska jag blanda en nutrilett:)

Skriver mer imorgon.
Älskar min underbara son mer än något annat<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer
Postat av: Sonja

Hej!

Vad roligt att det gick så bra på dagis idag.

snart får han kompisar och vill inte gå hem, när du kommer för o hämta honom :-) Då har han roligt o trivs där.

Massa kramar S

2011-08-18 @ 19:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0