God förmiddag

Hej på er där ute!

Fyy vilket tråkigt väder det är idag. Eller rättare sagt det har varit tråkigt väder några dagar nu.
Och jag börjar bli förkyld.
Hade feber i natt och har väldens huvudvärk och är lite täppt i näsan.
Inte kul det här, för jag vill inte att sonny blir sjuk, vill inte skjuta fram inskolningen på dagis.

Men men Sonny han vaknade tidigt idag och somnade vid typ 10.30 för han var så trött.

Ringde mamma och pratade lite med henne. Och hon skulle jobba imorgon mellan 7-14 så jag ska vara barnvakt, så dom kommer och hämtar mig sen.

Så dagen idag blir hemma hos mamma och imorgon med.
Och hoppas på att pojkarna håller sig lugna iaf.

Aja jag skriver mer senare förmodligen om jag får låna deras dator.

Nu ska jag packa de vi ska ha med oss till mamma/mormor.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0