God kväller:)

Hej på er där ute!

Nu skriver jag igen då. Idag var sonny på dagis mellan 9-15.
Känns konstigt när han är på dagis med tanke på att vi är med varandra jämt annars. Men samtidigt så är de skönt nu när han går på dagis.
Hade gått jätte bra idag också, så imorgon så är det samma tid igen.

Och vad  har jag gjort idag då?
Jo jag har umgåtts med Lisa och pluggat. Kännd fruktansvärt skönt att plugga igen.
Men så var det de här med dessa j*vla lagar i alla kurser. Blir tokig på dom lagarna som man får skriva om hela tiden.
Men men det är ju bara att skriva om dom då. Men det är ju en intressant kurs iaf.
Kursen heter socialt behandlingsarbete.
Något som jag valde själv att jag skulle läsa.

Aja sen när jag hade hämtat Sonny på dagis så gick vi hem och grejjade och busade lite innan det var dags för bad och sen sova för Sonnys del.
Och han sover fortfarande, han somnade kl 19.

Nu på kvällen har jag haft kaffe besök av Lisa och hon cyklade hem för ca 40 minuter sen.
Så jag satt mig här jag. Men börjar bli hungrig*suck*.

Aja nu ska jag snart lägga mig.
Men jag skriver mer imorgon.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0