Haft besök idag

Hej igen på er där ute:P

Nu sitter jag och njuter av att Sonny sover och min kopp kaffe.
Eller jag njuter väl inte direkt av att han sover. Känns så ensamt när han sover.

Aja iaf idag har vi haft mamma här på besök och 2 av mina syskon som sov här i natt.
Mamma kom väl typ vid halv tio eller nå sånt i morse.
Sen efter en kopp kaffe och lite prat så gick vi ner på byn och var men barnen i lekparken ett tag.
(Haha vad konstigt det lät "gick ner med barnen" Pojkarna och min son kunde jag ju ha skrivit).
Aja iaf så gick vi hem vid halv tolv för Sonny var trött.

Så när vi kom hem fick han lite lunch sen fick han sova middag.
Och självklart blev det ännu mer kaffe när vi kom hem:P
Blir alltid mycket kaffe när jag är med mamma.

Sen vid två tiden så åkte dom hem.
Och efter det har vi inte gjort så mycket förutom att laga mat och diskat.
Och städat förstås.
Vi möblerade om lite i vardagsrummet eller jag gjorde det rättare sagt så nu kändes det som det blev lite mer plats.

Men ännu mer plats blir det när jag får i ordning Sonnys rum sen.

Och nu på kvällen har vi busat och Sonny har sprungit ut och in på balkongen och skulle sen stänga ut sig på balkongen:P
Då vinkade han först sen stängde han.

Och nu sover han sen kl var 19 och har inte vaknat till något och det brukar han göra ibland.
Men hoppas att det håller sig så han ska sova nätterna igenom nu.
Kanske blir det bättre när han går på dagis sen:)

Aja nu ska jag runda av här.

Älskar min underbara son mer än något annat.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0