Kväll igen:)

Hej på er där ute!

Just nu sitter jag och äter lite mjölk och flingor och funderar på om jag ska sätta på lite kaffe.

Dagen idag har vi varit inne i princip hela dagen eftersom det har varit sånt tråkigt väder.
Förutom när vi gick ner till affären, gick när det hade slutat regna men när vi kom ut så började att regna igen.

Och pappa han höll vad han lova, han ringde mig idag. Pratade i hela 25 minuter. *Kors i taket*

Sen så har vi städat och grejat sen i eftermiddags eller jag rättare sagt. Satt upp tavlor, tvättat kläder, diskat dammsugat, dammat och torkat golv.
Dammningen och torkning av golv tog jag när Sonny hade somnat.

Så nu ska jag bara varva ner.

Annars har det inte hänt så mycket mer.
Skriver mer imorgon.

Älskar min underbara son<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0