Långpromenad och storstädning

Hej på er där ute!

Just nu sitter jag och njuter av en kopp kaffe.

Idag har vi varit ute på en långpromenad tog ca 1 timme och 10 minuter.
Gick nämligen men min lillebror till hans kompis. Var 3 km dit, så jag har gått 6 km idag.
När vi var 100 meter hemifrån så somnade Sonny sittandes i vagnen lutad framåt.

Lade ner Sonny i hans säng och jag hann dricka kaffe och duscha innan han vaknade igen.
Sen tog jag tag i städningen så det blev en storständning idag, dammning, dammsugning och moppat golvena.

Skönt att ha det gjort, men ni som har barn vet ju att det krävs städning varje dag.

Och nu har jag en väldigt rolig son dessutom.
Ligger och sover vaknar till och gallskriker emellan åt. Men han drömmer väl eller så är han övertrött.

Nej nu ska jag kolla runt lite till och sen kolla om de är nå bra på dumburken.
Just ja imorgon blir de en till långpromenad för jag ska gå samma vända men lillebrorsan igen.

Älskar min underbara son<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0