Lite om mitt liv

Hej på er där ute!

Passar på att skriva lite nu.
Sonny sover och jag har mina bröder här.
Känns helt sjukt, jag har 4 små bröder och snart har alla växt om mig.
Hmm, aja det är ju så.

Som sagt har 4 småbröder varav en är hemma hos mamma så dom tre yngsta är här.
Dom har varit här sen igår, så det märs när dom vill åka hem igen som det ser ut nu så blir dom kvar tills på torsdag eftersom mamma jobbar.
Men jag tycker bara det är kul att dom är här. Om dom kan ge fan i och bråka titt som tätt.

Syskonkärlek tror jag det eller? Nja ibland kan de bli blodigt allvar mellan dom fast det går över lika fort som det började ibland.

Kan ju berätta lite mer om min familj fast ni kanske inte vill veta.

Men iaf mamma och pappa som numera står som Tony i min telefon är inte gifta.
Dom skilde sig när jag var 13 och i den vevan som mamma och pappa skilde sig så gick jag ner ungefär 20 kilo.
Det lägsta jag var nere på var 55 kg.
Nog om det. Jag och äldsta lillebrorsan är födda i Örebro, mellersta brorsan i Falun och dom två yngsta nere i Skåne.
Jo jag vet vi har flyttat en hel del, Men vadå man måste ju vidga sina vyer:P.

Iaf när vi flyttade tillbaka till dalarna från skåne så bestämmde dom sig för att skilja sig. Då var jag jätte ledsen men som det ser ut nu så är jag glad för att dom skilde sig.
Men under den tiden så hjälpte jag mamma ganska mycket med mina syskon och missade på så vis skolan för när jag såg att mamma mådde dåligt så var jag hemma och hjälpte till.
Fast iofs mellan 8an och 9an så skolkade jag ganska mycket.
Men men går inte att ändra nu, men jag hjälpte som sagt mamma.

Likaså hjälpte jag pappa när vi skuller vara hos han.
När jag var 15 så bad pappa mig att vara barnvakt för han skulle på kryssning eller något.
Mamma blev skitförbannad för att han lät mig vara barnvakt en hel helg.
Då brydde jag mig inte mycket om det men nu funderar jag ganska mycket på hur han tänkte då.

Men det fortsatte så, men det slutade ju bra iaf. För jag har lärt mig väldigt mycket och det är bara tack vare min älskade mamma som jag har lärt mig mycket.

Visst har jag gjort några misstag här i livet och fått hört att jag har varit med om mer än vad man ska ha varit i min ålder.
Men jag bryr mig inte för jag ser det bara som erfarenheter.

Nu har jag skrivit lite grann av vad jag tänkte skriva, men mer om det skriver jag någon annan gång.


Och idag har vi varit ute och lekt osv.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta och jag älskar min familj också<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0