Nu var det kväll=)

Hej på er där ute!

Nu sitter jag här med en kopp kaffe och kopplar av efter att ha varit lite ledsen.
Pga en massa saker, har känt mig lite nere igen.
Men men nu är det bättre, efter att ha gråtit och pratat lite med mamma som fick mig att ringa till min pappa och säga att jag vill ha tillbaka min pappa.

Så jag ringde upp hnom och sa det, så han ska ringa mig imorgon igen och sen så skulle han komma hit någon gång i veckan.
Så jag hopppas att han håller det också.

Idag har vi spenderat våran dag hemma hos Lisa, kom dit vid ungefär 12 och gick hem vid 17.40 eller nå sånt.

Och nu dom senaste dagarna så har Sonny bara sovit ca 1 timme på dagarna och somnat vid 19 och sovit i princip hela nätter.
Nu börjar jag få in det iaf, skönt är det kan jag lova.

Nu på kvällen så har jag diskat och gjort rent i köket och kastat en massa skit. Och nu sitter jag här med kaffe som sagt.

Jo just ja tidigare idag så ringde min lärare och jag får börja den 22 augusti i skola*jippie*.
Äntligen får jag göra klart skolan så jag blir undersköterska någon gång.
Så nu i höst ska jag läsa socialt behandlings arbete, omvårdnad och vård och omsorg har jag för mig att det var, så nu är det dags att beställa böcker igen.

Nej nu ska jag sätta mig och kolla på supernanny.

Skriver mer imorgon.

Älskar min älskade son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0