Sonny sover och jag har myskväll med mig själv

Hej på er där ute!

Idag har vi varit ut till mamma och mina syskon en stund. Åkte tillbaka med Bosse in till Smedjebacken.
Gick till affären och handlade hem så jag kunde göra ris och korvstroganoff, mums säger jag bara.
Sen det gamla vanliga att diska.

Nu på kvällen har jag och Sonny badat lite och nu ligger han och sovet, dötrött var han eftersom han bara har sovit ca 1 timme idag.

Och jag har tänt ljus för jag kände för det. Lyssnar på lite Jedward och har gjort dip till chipsen som jag ska äta sen=).
Myskväll med mig själv *KUL* fast hade varit roligare att ha någon som har varit med. Men men det är det inte nu så jag får gilla läget.

Nu till lite annat. 2 nätter i rad har jag drömt konstiga drömmar.

Natten tills igår så drömde jag om mitt ex och han var med sin ny gamla tjej. Och jag tag tag i hennes hår och drog undan henne, vet inte varför jag gjorde det. Sen sa ja till mitt ex att jag hade hört att hon var med barn. Och han sa att han inte ville ha de eftersom de hade hänt på fyllan.
Sen var jag och Sonny helt plötsligt i ett hus där dom tydligen bodde och dom skulle ta min son från mig och en massa sånt.
Huset hade flera våningar, tror det var 8 våningar eller nå sånt.
Men iaf så tog vi oss där ifrån och kom till en sjö och vi skulle fiska, och jag lyckades dra upp många fiskar.
Sen kommer jag inte ihåg mer från den drömmen, mysko var den iaf.

Natten tills idag så var det en ännu konstigare dröm.
Drömde om min sons pappa. En väldigt verklig dröm måste jag säga iaf den här delen av drömmen.
Träffade min sons pappa och han sa att han ville träffa Sonny men jag sa de att du ville ju inte. Men det är inte jag som har sagt det sa han. Det var min fru som sa att jag inte skulle göra det.
Sen fortsatte de så där ett tag. ( Inte drömmen han har gift sig med en nu efter att jag fick Sonny).

Resten av drömmen från i natt så var jag här i Smedejebacken sen rätt som de var så var Jedward här och hälsade på mig. (jag vet helt sjuk dröm.) Så vi satt och pratade osv. Kommer inte ihåg om vad.
Sen rakade jag av mig håret eller inte rakade men använde hårtrimmer för att få kortare hår men jag sparade luggen för att kunna ställa upp luggen.


Sen kommer jag inte ihåg nå mer från den drömmen heller.
Vet inte vad det är eftersom jag drömmer så konstiga drömmar.
Inte ofta jag kommer ihåg så mycket av mina drömmar heller.
Aja det var dom drömmarna det.

Men men jag skriver mer imorgon:)

Älskar min underbara son mer än något annat<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0