Tråkigt väder=(

Hej på er där ute!

Idag är det riktigt tråkigt väder, hatar sånt här väder med regn.
Men men det kan jag inte göra något åt.
Sonny han är på dagis han. Usch känns så dumt att lämna honom på dagis när han blir ledsen.
Men det är ju sånt man får ta.
Men samtidigt så är det ju skönt när han är på dagis.

Igår när han var på dagis så pluggade jag i princip 6 timmar och har bara några delkurser kvar.
Men nu fattase de en bra dator eftersom den här datorn inte funkar speciellt bra sen jag hade virus på datorn. Då försvann word office programmen. Och det går itne att fixa det heller.
Måste köpa en ny när jag får csn bidraget.

Ja vad ska man göra nu då. Hade tänkt att städa men det är ingen idé eftersom jag ska vara hundvakt.
Nu väntar jag iaf på att kl ska bli tillräckligt mycket för att gå iväg till mötet som jag ska på.
Ska väl gå om 45 minuter. Efter mötet så ska jag hämta min älskade son på dagis.

Aja nu avrundar jag detta och skriver mer ikväll.

Älskar min underbara son<3

Puss och kram syns på stam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0