Tredje dagen med Nutrilett

Hej på er där ute!

Idag är det tredje dagen med nutrilett, och det går bra trots att jag inte har bytt ut alla måltider.
Det varierar från dag till dag vilka måltider jag byter ut.
Men sen jag började så har det minskat någon cm runt midjan.
Mätte runt midjan förra veckan och idag dag.
Men vill inte avslöja de än. Utan det tar jag när det minskat mer.

Men som sagt det är gott och det funkar bra. Jag tycker det funkar och vill inte prova cambridge eller något annat.
Om cambridge så har jag hört så mycket konstigt. Och ta bort potatis osv skulle jag inte klara av för det är så gott :).
Men som sagt när Sonny är klar med inskolningen så kan jag byta ut fler måltider:).
Då kanske det går lite fortare.

Och då är de bara att planera hur jag ska äta efter jag är klar med nutriletten.
Jag ska klara det här så är det bara. MÅSTE MÅSTE MÅSTE klara detta.

Senaste dagarna så har det inte hänt så mycket.
Lördagen till söndagen så sov jag och Sonny hemma hos Lisa.
Så barnen dom lekte och bråkade lite grann.
Och igår när vi kom hem så tvättade jag upp all tvätt som jag hade.

Senare på dagen så hjälpte Henrik *lillebror* mig att sätta upp andra gardiner i köket och i sovrummet.
Så nu ser det lite mer hemtrevligt ut och mer mysigt blev det också.

Och idag så gick vi ut och gick när Henrik skulle gå till skolan. Gick med han sen gick vi in och handlade sen hem igen.
Det blev en till promenad på eftermiddagen ut till lillebrorsans jobb och hem igen.

Och efter att vi kommit hem så fick vi främmande av mamma, Bosse och Alex.

Sen ringde mina syskon och frågade om dom kunde sova här, så nu sover två av dom här. Eller ja dom sover inte nu utan dom tittar på simpson.

Så nu ska jag vara lite social med dom.
Och imorgon kommer mamma och min andra lillebror hit på förmiddagen trevligt trevligt säger jag bara.

Jo en sak till, jag känner mig mer glad än vad jag har gjort på ett tag.

Skriver mer imorgon.

Älskar min underbara son<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0