UT

Hej på er där ute!

Nu känns det som det kommer funka att skriva varje kväll iaf=) och det är ju bra det.
Blev samma långpromenad idag också på 6 km.
Skönt var det. Sen när vi kom hem kollade vo lite på TV eller ja jag gjorde det iaf. Sonny lekte medans jag kollade på våra bästa år.

Sen tog vi oss en dusch jag och Sonny. Sen tog vi det lugnt och Sonny åt lunch.
Sen tvärslocknade han 12.30 och sov 2,5 timme.
När han vaknade så busade vi lite innan vi lagade mat.

När vi satt och åt så pekade han på fönstret och sa UT. Så efter vi hade ätit så gick vi ut och sparkade boll och lekte lite.
Efter en timme gick han till dörren och ville in.
Min älskade lilla pojk börjar bli stor.

Annars har det inte hänt så mycket mer idag.

Skriver mer imorgon.

Älskar min son mer än något annat på denna jord<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0