God jul:)

Hej på er där ute!

Jag vet de är ett bra tag sen jag skrev sist, men jag har ju flyttat och haft praktik.
Vi är nästan klara med flytten, bara lite små grejer kvar och städningen.
Praktiken jag hade fick jag förlängt en vecka så jag gick sista dagen igår.

Och nu är det julafton helt plötsligt. Vart har året tagit vägen, det har ju gått fruktansvärt fort detta är.
Nu sitter vi och väntar på att vi ska gå över till mamma.

Jo justja förra helgen så var jag på akuten två gånger. PGA att jag missade ett trappsteg och satt mig på foten. Small två ggr i foten.
Ingen spricka ingenting bara en rejäl stukning. Är fortfarande svullen i foten.

Nej nu ska jag ut med hunden en sväng innan vi går.

God jul på er alla där ute:)

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0