HEJ

Hej på er där ute!

Ska ta mig lite tid att skriva nu när Sonny sover.
Kom hem för ca 1 timme sen. Mamma följde med till förra lägenheten och vi påbörjade städningen.
Så nu är de värsta klart, alltså kök och badrum. Bara fönster, lister dörrar och golv kvar. Suck. Men skönt kommer det bli sen när det är klart.

Jo jag skulle dammsuga i söndags och min dammsugare ville inte fungera*snyft* så jag fick låna mammas just den dagen. Men som tur är så blir det en ny dammsugare i januari. Ska få en av mamma och Bosse. Eftersom dom fick köpa min tvättmaskin. Så dom köper mig en dammsugare istället för att ge mig pengar.

Igår kväll så installerade jag om office programmet så jag kunde skriva skolarbetena och skicka in dom. Och idag hade jag fått svar av läraren att jag får till den 3/1 på mig att skicka in resterande arbeten. Så jag skulle slippa stressa=) snäll lärare.
Nu bara hoppas jag på att jag ska bli godkänd så jag kan läsa några fler kurser.

Jo tillbaka till det här med lägenheten ringde även Hyresvärden och frågade om det är okej att jag lämnar nyckeln på måndag och det var det tack och lov.
Jag har ju skrivit tidigare om att jag älskade min lägehet som jag bodde i tidigare, men jag trivs bättre i denna lägenhet. Mycket varmare och lugnare här.
Och det kommer bli mysigt när allt är klart.

Först bytte jag lägenhet för att det skulle bli billigare, är trotsallt ca 1200 billigare att bo i denna lägenhet.
men det är bara skönt att ha flyttat för nu slipper man frysa iaf:), och Sonny är så pass liten än så han behöver inget eget rum än och jag sover ju ändå bara i rummet.
Och nu sen vi flytta så händer det att Sonny faktiskt går in på rummet och leker med sina saker, det gjorde han inte i den förra lägenheten. Och det är ju skönt.

Nej nu ska jag bara ta det lugnt ett tag innan Sonny vaknar.

Men jag skriver nog ett inlägg till senare.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0