Helg

Hej på er där ute!

Då var det helg för min och Sonnys del. Måste säga att det är bra skönt när man har gått upp 5.30 från i tisdags.
Men måste säga att det var snällt av min lillebror som sov här i natt så jag och Sonny fick sova lite längre idag.

Den här veckan har gått bra på praktiken och det har gått väldigt fort så nu är det två veckor kvar av praktiken.
Mycket roligare ställe att vara på och härlig personal är det också.

Just nu sitter jag iaf och lyssnar på julmusik och dricker kaffe och invätar Idol.
Min ena lillebror ska sova här hela helgen så jag ska få lite hjälp om han kommer ihåg det, så jag får plugga lite.

Så imorgon blir det storstädning och plugga och leka med Sonny.

Och nästa vecka ska jag ringa ner till bärkehus och fråga när dom får nyckeln och när jag kan flytta in.
Längtar faktiskt tills de blir flytt, jag har inte börjat packa än men det blir packning som bara den när jag får ett datum av dom på bärkehus.

Men drygt med flytt nu när man precis fått upp julgrejerna ju, men men det blir mysigare när vi flyttar.
Då börjar vi om på nytt för att sapa nya minnen osv.
Och idag är det 29 dagar kvar av detta år.
Shit detta år har ju gått skit fort.

Men ja iaf, jag skriver mer senare eller imorgon när jag har tid.

Älskar min underbara son av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer
Postat av: Kenth Hagström

Bara drygt att flytta ju! :-P

2011-12-09 @ 19:21:24
URL: http://keha76.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0