Precis kommit hem

Hej på er där ute!

Nu är jag hemma igen efter att ha varit hos mamma och Bosse hela dagen och fira julen.
Haft en väldigt trevlig dag idag. Trots att det varit lite bråk sins emellan. Men så är de varje dag annars också.

Vi åt frukost vid typ 11 ja, jag vet lite sent, men men de är sånt man får ta iblans, sen åt vi jul mat runt två tiden för lillebrorsan skulle hinna äta innan han skulle iväg och jobba.
Sen har de bara rullat på.
Kalle anka i vanlig ordning innan de blev julklappsutdelning.

Sonny han är inte ett dugg rädd för tomten han skulle dra tomten i skägget han pluss att han slog lite mot tomten.

Sonny fick innetofflor av tre av sina morbröder och han äldsta morbrorn fick han boxerkallsonger, jätte gulliga.
Av mormor och morfar fick han en pulka han blev överlycklig och så fick han en julklapp tidigare i höstas och det var växa sängen.
Av mig fick Sonny en dammsugare, lego och en leksaks stekpanna plus mat som låg i den.

Jag fick två av sakerna jag önskade mig och det var en ny stekpanna och en DVD spelare:) det var av mamma och Bosse. Av tre av bröderna fick jag en jätte fin fruktkorg och i den fruktkorgen så låg det ett egen gjort julkort från min äldsta lillebror , så kollade jag vad det stod och det var ett presentkort på 200 kr vid tatuering så nu ska han få fixa de sista vid svalorna, sen fick jag även en verklighetsbaserad bok av honom.
sen fick jag även en ljuslykta av mamma och Bosse som jag har hängt upp i fönstret redan.

Bilder kommer förmodligen imorgon.

Sen måste jag bara säga att jag har världens finaste son, och världens underbaraste familj.
Älskar min familj så mycket så de är inte klokt. Min son, mamma, mina syskon och Bosse (styvpappa) betyder allt för mig.

Nu på kvällen har jag varit lite ledsen över några saker men det skriver jag om någon annan gång.
För nu kommer min näst äldsta lillebror och ska sova över och göra mig sällskap.

Älskar min underbara son och min underbara famailj av hela mitt hjärta<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer
Postat av: Sabina..skåningen

Tycker du får lägga upp bIld på din hund du skaffat och på den nya lägenheten :)

2011-12-25 @ 00:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0