Besök på vårdcentralen

Hej på er där ute!

Nu sitter jag här igen.
Som sagt så har ju Sonny varit dålig.
När han var hemma hos sin mormor hade han 40 graders feber sen har det gått upp och ner.
Så idag var vi till vårdcentralen.
Dom skulle kolla hans hals och ta prover och det slutade med att dom gjorde de på mig också.

Så både jag och Sonny går på en penicillin kur nu. Jippie..
Läkare tyckte att det såg värre ut i min hals än i Sonnys hals.
Så de var ju bra att dom kolla mig också.

Jo förresten, mamma berättade att Sonny hade sagt "akta" i tisdags när Bosse körde mig till affären.


Aja nu orkar jag inte skriva mer idag, så jag kanske skriver mer imorgon.

Älskar min underbara son<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0