BVC och 1 års vaccin

Hej på er där ute!

Passar på att skriva lite nu innan jag ska kolla på TV.

Jo först och främst jag skulle ju ha skrivit mer i lördags men de blev inte av nå.
Men iaf Sonny han fick ett tält av sina morbröder, godis och en litten ryggsäck av sin mormor och morfar(Bosse).
Och av mig fick han en leksaksmobil (kanske får ha min ifred då), en boll och klossar.
Och imorgon kommer hans biologiska morfar hit.

Idag har vi varit till BVC och vägt och mätt.
75 lång
10,2 kg
46,5 i huvudomfång.

Sen fick han ju även 1 års vaccinet idag och det ogillades av Sonny men de gick bra ändå.
Efter det så pkte vi hem till mamma/mormor eftersom Bosses äldsta flicka fyllde år igår så de blev lite tårta idag också.

Och nu är vi hemma igen och Sonny sover, han har lite lätt feber nu och de fick han inte förut av sprutorna. *suck*

Så vad ska jag hitta på nu då?
Ska kolla runt lite innan jag sätter mig och kollar på The Hunks på 3an=).

Älskar min underbara son mer än något annat på denna jord<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0