Drömmar

Hallå där ute!

Alla har vi drömmar om hur vi vill ha de i framtiden.
Min dröm är väl som alla andras drömmar. Hitta den perfekta killen man vill leva med resten av livet.
Men ja det är ju som sagt svårt då dom flesta killar är "rädd" för att träffa en tjej som har barn från ett tidigare förhållande.

Men men det spelar inte mig någon större roll nu då min son tar ganska mycket tid och energi av mig.
Trivs med att vara själv ibland men ibland saknar man någon man kan få stöd av i hemmet.

Ja drömmar vad ska man mer säga om det. Jo nu är min dröm att jag ska bli klar med skolan i höst. Ska ner och prata med dom på skolan imorgon och fråga om jag kan få läsa några fler kurser.
Så jag har att göra hela hösten. Fast efter kursen jag hoppade av i vras så är jag ju färdig USK(undersköterska).
Sen när jag är klar med skolan hoppas jag på att jag får jobb.

Och sen är det ju bara att leva livet eller jag leva livet med min son och det gör jag ju redan nu.

För några år sen hade jag en dröm om att bli mamma och den blev ju sann, men i den drömmen var även pappan med i. Men Sonnys pappa vill inte jag ha med att göra och han vill inte ha med Sonny att göra heller.
Men jag har ju blivit mamma och det är jag så glad över, för nu slipper jag vara själv:)

Min son han betyder verkligen allt för mig, han är mitt hjärta, mitt ljus ja han är verkligen allt för mig.
Jag älskar min son av hela mitt hjärta<3

Skriver mer senare ikväll och uppdatera vad som har hönt senaste dagarna.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0