EYYYY

Hej på er där ute!

Nu skriver jag igen.
Igår hade Sonny feber som sagt och det fortsatte idag, men blev bättre framåt eftermiddagen.

Har inte gjort speciellt mycket idag förutom att rensat skafferi.
Och sålt gåstolen jag hade till Sonny.

Ja vad mer bara tagit det lugnt har jag gjort.
På eftermiddagen ringde min underbara mamma och frågade om hon kunde få låna tvättmaskinen av mig (pga att dom har egen brunn och knappt vatten kvar). Självklart fick dom låna den.
Sen sa hon rätt som det var att hon skulle ta med sig Sonny hem tills imorgon.

Så just nu njuter jag av ensamheten och funderar på att lägga mig snart, men jag vet inte än.
Börjar ju en ny reality serie på 3an kl 22 The Hunks.
Får se om de är något att se.
Är de inte det så ska jag nog lägga mig.

Nej om man ska kolla runt lite till innan jag sätter mig i soffan.

Älskar min underbara son mer än något annat på denna jord.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0