Hello world!

Hej på er där ute!

Nu var det ett tag sen jag skrev igen*suck*. Måste bli bättre på att skriva här.

Aja men iaf förra söndagen så var jag med Henrik ut på powerwalk/jogging, riktigt skönt. Sen på måndagen så var vi ut igen. Sen har vi även kört lite Zumba:)
Resultatet var att jag har gått ner 2 kg.
Ska fortsätta för jag ska ner ännu mer i vikt.

I fredags så åkte jag med mamma in till stan. Ett par nya skor och en tröja åt mig och ett par badshorts åt Sonny. Mamma köpte tröjan och badshortsen åt mig och Sonny.

Vi sov kvar hos mamma fredagen till lördagen och det blir lite öl och country lane för mig =) haha gott som bara den var det iaf.

Igår åkte vi hem och pojkarna blev med och var kvar tills idag.
Så igår kväll gick vi ner till sjön så pojkarna och Sonny badade.

Sen gick vi hem och kollade på film.

Aja jag skriver mer senare.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0