Lördag förmiddag:)

Hej på er där ute!

Skriver lite igen då!
Men det för att Sonny sover lite nu och för att det är så tråkigt väder.
Sitter och fryser, det ska vara sommar inte sånt här trökigt väder ju.
Man ska inte behöva har långbyxor och tjocktröja på sig nu ju.

Men men vad ska man göra åt det.
Jag och Sonny har nu ätit penicillin sen i torsdags och de börjar bli bättre faktiskt. Men Sonny är lite matt fortfarande.
Men de går ju över iaf.

Idag är de exakt en vecka kvar tills Sonny fyller 1 år.
Så nästa vecka så ska vi köpa hem saker till hans första kalas.
och jag ska ta mig iväg och köpa lite presenter.

Just nu sitter Sonny i mitt knä så det är lite svårt att skriva.
Så jag skriver mer ikväll.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0