Lördag kväll=)

Hallå på er där ute!

Nu ska jag passa på att skriva igen.
Ja vad har man gjort idag då?
Inte mycket. Henrik min lillebror tog med Sonny ut på en promenad på förmiddagen.
Tvättat en maskin och hängt de, diskat som vanligt och så har jag lekt med min älskade son.

Och annars har jag bara tagit det lugnt idag.
Har varit  lite trött på eftermiddagen.

Ja igår så gjorde vi inte heller så mycket. Lisa kom hit på kvällen och det var meningen att vi skulle ha åkt in till Ludvika men vi fick inte tag på någon som kunde köra oss.
Så vi blev kvar hemma hos mig och satt och pratade en stund, sen gick hon hem.

Henrik och jag bestämde oss för att hyra en film och det blev "I spit on your grave" och jag rekomenderar er att se den.
Grymt bra film men ingen idé att äta till den filmen. Var lite äckligt emellan åt, men men sånt får man vänja sig vid om man ska se sådana filmer.

Som sagt så sov ju Sonny hemma hos sin mormor från torsdagen till fredagen.
Så igår innan jag skulle hämta Sonny så passade jag på att städa medans jag ändå var själv hemma.
Städade i ca 1,5 timme. Blev dammning, dammsuging, torkning av golv och diskning och så tvättade jag lite också.

Sen hämtade jag Sonny och efter det tog vi det bara lugnt.
Men iaf jag skriver nog mer senare.

Älskar min underbara son mer än något annat<3



Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0