Sonny 1 år idag

Hej på er där ute!

Idag fyller min älskade son 1 år.
Fy så tiden har gått fort sen jag fick min älskade son.
Tiden går alldeles för fort och det känns som jag fick honom igår eller nå sånt.

Grattis min älskade son, min stora pojk.
Idag fyller du 1 år.
jag älskar dig min underbara son<3.

Dagen för oss ser ut så här:
Just nu sover Sonny en stund då han vakade före kl 6 idag.
Sen ska vi leka och greja lite innan mormor och Bosse(morfar) och alla morbröder kommer.
När dom kommer så ska vi fika och Sonny ska få sina presenter.

Sen vet jag inte vad vi ska göra.
Men det är ju inte världens bästa väder idag heller.
I flera dagar har de varit dåligt väder, men men vi får gilla läget.
Får väl mysa idag då.

Men jag skriver senare ikväll igen.

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0