Var ett tag sen jag skrev

Hej på er där ute!

Ja jag vet jag har blivit fruktansvärt dålig på att skriva på bloggen.
Men det är sommar *kan ju skylla på det*.
I helgen så har jag tagit det lugnt. Eller kanske inte lugnt precis.

Mamma var snäll och tog Sonny i torsdags eftersom jag skulle med Henrik till Borlänge på fredagen.
Så vi åkte in till pappa och sov hos han. Men det var ingen höjdare för min del, då jag vaknade i princip en gång i timmen hela natten.

Sen när vi var i Borlänge så fick jag meddelande av mamma att dom skulle ha Sonny tills på lördagen.
Och då viste jag inte vart jag skulle ta vägen. Brukar alltid känna mig rastlös när Sonny är borta.
Men det gick bra.

För jag var ute i fredags, eller det var meningen att jag skulle dricka hemma, men slutade med att jag, min lillebror och Sussi gick ner till hamnpuben(eller vad den nu heter) och drack där.
Måste ju säga att lördagen inte var så värst trevlig då jag var väldigt bakis.

Och jag som inte brukar bli det. Men kom på varför jag var det.
Drack smultronvin (rött vin), vitt vin och en smirnoff ice. Och sen drack jag nere vid hamnen och där blev det cider. Inte världens bästa blandning om man säger så.

Men men sånt får man ju ta:P.
Tog mig igenom lördagen iaf men den dagen gick inte så fort som det brukar göra. Och Sonny kom hem på förmiddagen och då var även två av mina småbröder med hit.
På kvällen kollade jag på film och bara slöade.

Och idag fick jag mig en rejäl sovmorgon då både jag och Sonny sov tills kl var 9.30.
Så länge brukar de inte bli annars. Men skönt var de måste jag säga.

Och resten av dagen idag så har vi varit upp till lekparken och lekt, var ner till badet så Sonny fick bada. Och han somnade i vagnen när vi skulle gå där ifrån. Men sov knappt en halvtimme.
Men det har gått bra ändå idag.
Var hem till Lisa efter badet och drack lite kaffe och prata.

Och nu på kvällen så har jag bara kollat på TV och druckit kaffe.
Så nu ska jag fortsätta ta det lugnt.

Och jag skriver mer någon annan dag:)

Älskar min son av hela mitt hjärta, Sonny betyder allt för mig<3

Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0